האם רפלקסולוגיה יכולה לסייע בבעיות פריון לנשים?

האם רפלקסולוגיה יכולה לסייע בבעיות פריון לנשים?

לא מעט זוגות נתקלים בקשיים  בכניסה להריון. הסיבות לקשיים בכניסה להריון יכולות להיות רבות ומגוונות ולא תמיד הרפואה הקונבנציונאלית יודעת להגיד את הסיבה המדויקת. זוגות רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים, מתוסכלים ובתחושה של "משהו לא בסדר בנו". ייתכן, כי המפתח להתגברות על הבעיה הוא הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם, בזכות הרפלקסולוגיה.
עיתון ה"דיילי מייל" (עיתון בריטי בעל תפוצה של כ-2,050,000 עותקים) מביא עדויות ממספר נשים אשר ניסו להיכנס להריון, במשך זמן לא מבוטל וללא הצלחה, ולטענתן, לאחר מספר טיפולי רפלקסולוגיה הצליחו להרות. כך למשל,מספרת בקי ווולינגטון, בת 34, אשר בשנת 1999, היא ובן זוגה ניסו להיכנס להריון במשך יותר משנה, ללא הצלחה ולאחר 4 טיפולי רפלקסולוגיה הרתה בהצלחה: "אני משוכנעת שהרפלקסולוגיה איזנה את גופי, ובנוסף, לאחר הטיפולים חשתי פי עשר יותר טוב, יותר חיובית ויותר מאושרת בגופי. הלכתי לטיפולים עם "ראש פתוח", אך הייתי יותר ממופתעת מהתוצאות הסופיות".
עדות נוספת מה "דיילי מייל" מביא את סיפורה של קטי צ'אמפן, בת ה-40. הרופאים בישרו לקטי כי היא סובלת מבעיה הורמונאלית, מה שאומר, לטענת הרופאים, שטיפולי פוריות יהיו "בזבוז זמן". אך קטי לא וויתרה והיא נזכרה שקראה איפשהו שטיפולי רפלקסולוגיה יכולים לסייע לבעיות פריון. בתחושה שאין לה מה להפסיד ולאחר 3 שנים של ניסיונות כניסה להריון, היא הגיעה לטיפולי רפלקסולוגיה במשך 3 חודשים. בסיום סדרת הטיפולים, בדיקות שערכה, הראו כי רמות ההורמונים שלה חזרו להיות תקינות ולאחר זמן לא רב היא הצליחה להרות וילדה בן בריא. למרות שרופאיה שללו כי הרפלקסולוגיה היא שסייעה להריון, קטי  משוכנעת שהטיפולים אכן "עבדו".
אז איך בעצם אפשרי דרך לחיצות בכפות הרגליים להגיע למערכות ולאיברים כל כך פנימיים בגוף? ראוי לציין, כי אין פה קסמים וכשפים והרפלקסולוגיה לא מייצרת "יש מאין". הרפלקסולוגיה מסייעת באיזון מערכות הגוף. המערכת ההורמונאלית, מערכת הרבייה, מערכת העצבים ומערכת החיסון הן רק חלק מהמערכות שבעזרת הטיפול הרפלקסולוגי, ניתן לאזן ולחזק. אפשר להסתכל על כפות הרגליים כעל מפה קטנה של כל הגוף, כל איזור בכף הרגל הוא השתקפות של איבר אחר בגוף. כך למשל, הבוהן מייצגת את הראש, הזרת בכף הרגל מייצגת את האוזן וכן הלאה. על ידי לחיצות מיומנות באזורים הנכונים, ניתן לאזן ולהקל במגוון מצבים כגון, מיגרנות, בחילות,  כאבי גב, מחזור לא סדיר וכמובן בעיות פריון.
הטיפול נעים מאוד, מרגיע, משחרר ומאזן ונשים רבות יעידו שייתכן ונכנסו להריון רק בגלל הרוגע המדהים הזה שהטיפול הקנה להן,
קושי בכניסה להריון היא בעיה מורכבת, הטיפול הרפלקסולוגי נותן מעין "דחיפה" למערכות הלא מאוזנות בגוף והגוף ממשיך משם לבד.

הרפלקסולוגיה מסייעת בתהליך הטבעי שהגוף כבר יודע לעשות.





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כדורי אורז ממולאים בירקות

קקאו, שוקולד ומה שביניהם..